Regulamin zakupów w sklepie internetowym Gaja Plus
Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem sklep.balony.pl jest firma Gaja Plus z siedzibą w Raszynie, Al. Krakowska 36.
Przed złożeniem zamówienia i dokonaniem zakupu w sklepie internetowym Gaja Plus, każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z poniższym regulaminem. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich warunków i zasad zawartych w regulaminie.
Zamówienia przez Internet można składać przez 24 godz./dobę poprzez umieszczenie wybranego produktu w koszyku, wypełnienie formularza zamówienia i kliknięcie na ikonę "finalizowanie zamówienia".
Po złożeniu zamówienia przez Internet skontaktujemy się e-mailem lub telefonicznie w celu jego potwierdzenia.
Możliwe jest również złożenie zamówienia telefonicznie lub faksem w dni robocze w godz. 8.00 - 16.00 pod nr (22) 720-20-05. Kupujący zobowiązany jest do podania swoich danych osobowych, adresu oraz nr telefonu, pod którym będzie można potwierdzić zamówienie.
Zamawiane artykuły są wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia, po wcześniejszym potwierdzeniu zamówienia przez klienta.
Za zamówione produkty można zapłacić:
Gotówką przy odbiorze towaru
Poprzez elektroniczne płatności PayU
Przelewem na nasze konto bankowe:
GAJA Plus Sp z.o.o
Bank: Raiffeisen
Nr rachunku: 22 1750 0012 0000 0000 4003 1607
W przypadku płatności dokonanej przelewem artykuły są wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od dnia wpływu należności na nasze konto.
Klient pokrywa koszty transportu Kurierem Fedex w wysokości 18 zł brutto za każdy karton o wadze nieprzekraczającej 30 kg.
W trakcie odbioru przesyłki kupujący ma obowiązek w obecności kuriera lub pracownika poczty sprawdzić stan i zawartość przesyłki. Należy zwrócić szczególną uwagę na wszelkie uszkodzenia opakowania taśm zabezpieczających. Po potwierdzeniu odbioru reklamacje nie będą uwzględnianie.
Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich złożenia.
Nie będą realizowane zamówienia z nieprawidłowo wypełnionym formularzem, wzbudzające wątpliwości, których nie uda się potwierdzić oraz zamówienia składane przez klientów nieprzestrzegających regulaminu sklepu.
W przypadku braku towaru, firma Gaja Plus Sp. z o.o zastrzega sobie prawo zaproponowania klientowi zamiennika lub podania późniejszej daty dostawy. Klient ma wtedy prawo do rezygnacji z zamówienia.
Produkty dostępne w sklepie internetowym dostarczane są zgodnie z cenami podanymi w witrynie. Są to ceny brutto (zawierają 23% podatku VAT) lecz nie uwzględniają kosztów dostawy.
W przypadku zakupu na fakturę VAT, prosimy o poinformowanie nas o tym w momencie składania zamówienia.
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, gwarantujemy zwrot zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty jego otrzymania. W tym celu klient powinien odesłać towar w stanie nienaruszonym, w oryginalnych opakowaniach wraz z otrzymanym rachunkiem na adres: Gaja Plus Sp. z o.o. Al. Krakowska 36 05-090 Raszyn Pieniądze zwracamy przelewem lub przekazem pocztowym. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Zgodnie z Ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania lub żądania ich usunięcia z naszej bazy danych.
Przy jednorazowych zamówieniach o wartości co najmniej 200 zł koszty przesyłki ponosi sklep internetowy Gaja Plus Sp. z o.o.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują aktualne przepisy kodeksu cywilnego oraz odpowiednie ustawy.