Ustawienia Wyglądu

Układ strony
Kolor
Wybierz kolor
Kolor tła:
Anuluj

a

Regulamin zakupów w sklepie internetowym Gaja Plus

Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem sklep.balony.pl jest firma Gaja Plus z siedzibą w Raszynie, Al. Krakowska 36.

 

Przed złożeniem zamówienia i dokonaniem zakupu w sklepie internetowym Gaja Plus, każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z poniższym regulaminem. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich warunków i zasad zawartych w regulaminie.

Zamówienia przez Internet można składać przez 24 godz./dobę poprzez umieszczenie wybranego produktu w koszyku, wypełnienie formularza zamówienia i kliknięcie na ikonę "finalizowanie zamówienia".

 

Po złożeniu zamówienia przez Internet skontaktujemy się e-mailem lub telefonicznie w celu jego potwierdzenia.

 

Możliwe jest również złożenie zamówienia telefonicznie lub faksem w dni robocze w godz. 9.00 - 17.30 pod nr (22) 720-20-05. Kupujący zobowiązany jest do podania swoich danych osobowych, adresu oraz nr telefonu, pod którym będzie można potwierdzić zamówienie.

 

Zamawiane artykuły są wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia, po wcześniejszym potwierdzeniu zamówienia przez klienta.

 

Za zamówione produkty można zapłacić:

Gotówką przy odbiorze towaru

Przelewem na nasze konto bankowe:

 

GAJA Plus Sp z.o.o

Bank: Raiffeisenk 

Nr rachunku: 22 1750 0012 0000 0000 4003 1607

 

W przypadku płatności dokonanej przelewem artykuły są wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od dnia wpływu należności na nasze konto. W przypadku usługi Baloom Baloom Odlotowa Paczka realizacje zamówienia możemy rozpocząć natychmiast po tym, jak pieniądze wpłyną na nasze konto ( wyznaczając datę dostarczenia przesyłki trzeba uwzględnić czas realizacji przelewu !)

 

Klient pokrywa koszty transportu Pocztą Polską 12 zł lub Kurierem GLS w wysokości 14 zł brutto za każdy karton o wadze nieprzekraczającej 30 kg.

 

W trakcie odbioru przesyłki kupujący ma obowiązek w obecności kuriera lub pracownika poczty sprawdzić stan i zawartość przesyłki. Należy zwrócić szczególną uwagę na wszelkie uszkodzenia opakowania taśm zabezpieczających. Po potwierdzeniu odbioru reklamacje nie będą uwzględnianie.

 

W przypadku usługi Baloom Baloom Odlotowa Paczka wysyłki realizowane są tylko na terytorium Polski przy pomocy firmy kurierskiej GLS, a koszt dostawy ponosi firma Gaja Plus Sp. z o.o. Zamówienia na dostawę w dniu następnym musza być złożone i opłacone do godziny 14.00. Zamówienia na dostawę w dniu następnym składane i opłacone w piątek do godz. 14.00 realizowane będą w poniedziałek. Zamówienia na dostawę w soboty powodują wzrost wartości zamówienia o 24 złote.

 

Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich złożenia.

Nie będą realizowane zamówienia z nieprawidłowo wypełnionym formularzem, wzbudzające wątpliwości, których nie uda się potwierdzić oraz zamówienia składane przez klientów nieprzestrzegających regulaminu sklepu.

W przypadku braku towaru, firma Gaja Plus Sp. z o.o zastrzega sobie prawo zaproponowania klientowi zamiennika lub podania późniejszej daty dostawy. Klient ma wtedy prawo do rezygnacji z zamówienia.

Produkty dostępne w sklepie internetowym dostarczane są zgodnie z cenami podanymi w witrynie. Są to ceny brutto (zawierają 23% podatku VAT) lecz nie uwzględniają kosztów dostawy.

W przypadku zakupu na fakturę VAT, prosimy o poinformowanie nas o tym w momencie składania zamówienia.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, gwarantujemy zwrot zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty jego otrzymania. W tym celu klient powinien odesłać towar w stanie nienaruszonym, w oryginalnych opakowaniach wraz z otrzymanym rachunkiem na adres: Gaja Plus Sp. z o.o. Al. Krakowska 36 05-090 Raszyn Pieniądze zwracamy przelewem lub przekazem pocztowym. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Zgodnie z Ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania lub żądania ich usunięcia z naszej bazy danych.

Przy jednorazowych zamówieniach o wartości co najmniej 200 zł koszty przesyłki ponosi sklep internetowy Gaja Plus Sp. z o.o.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują aktualne przepisy kodeksu cywilnego oraz odpowiednie ustawy.